czwartek, 5 lutego 2015

Birmingham Part 3


Hello!



     Finally ... po wielu dniach wyczekiwania nadszedł czas na post "Birmingham Part 3". Już nawet nie pamiętam ile razy staralam się ogarnąć te zdjęcia, a powinnam to zrobić wcześniej :) W każdym razie udało się. Enjoy! 


     Gdy wysiadłam z autobusu byłam lekko przerażona. Nie wiedziałam za bardzo w którą stronę mam się udać, chociaż miałam ze sobą mapę (kobiety mają gorszą orientację w terenie). W drodze do centrum udało mi się zobaczyć następujące obiekty:


     St Martin's Church 




















     Bull Ring Indoor Market

























     Podczas mojej wędrówki w poszukiwaniu centrum, natrafiłam na stację kolejową Birmingham Moor Street.












     Budynki, które znajdują się wokół stacji.









     Gdy obeszłam budynek, któtego zdjęcie można podziwiać wyżej, znalazłam się na High Street. 


















     Rotunda






     Od High Street skręciłam w prawo i znalazłam się na New Street, czyli w centrum :) Przestałam w tym momencie panikować. Dobrze, że takie punkty informacyjne są umieszczone na ulicach :)































































     Victoria Square oraz okoliczne budynki














     Council House



























     Birmingham River Godness






























     Pomnik królowej Wiktorii



























    Birmingham Town Hall - Ratusz
























     Birmingham Museum & Art Gallery






















     Paraside Forum









      Centenary Square












        King Edward VII Statue






     Hall of Memory






















     Widok na okolice 















     Library of Birmingham - na początku myślałam, że to jakieś wielkie centrum handlowe. Lekko się zdziwiłam, gdy się dowiedziałam, że to biblioteka. Szkoda, że u nas takich nie ma. 

































     Pomnik "brytyjskiej rodziny" - dwie matki i dzieci, bez ojca. Bardzo kontrowersyjny pomnik w Birmingham. 








     Pomnik Boultona, Watta i Murdocha















     Birmingham Municipal Bank












     Symphony Hall




















     Birmingham Canal Old Line



























     Central Square





















     Kolejny widok na Birmingham Canal Old Line
























     Ikon Gallery















     Oozells Square



























     Broad Street 









     City Centre Gardens 











































     Birmingham Museum and Art Galery - ostatni pukt mojej wycieczki












































































































































































































































































































































































































































































     Wejście do sklepu z pamiątkami 







     Było co zwiedzać, było co oglądać. Może jeszcze moja rodzinka zabierze mnie do Birmingham w nieokreślonej przyszłości. Kto wie :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz